woensdag 16 augustus 2017

Spiraal klaar en wat nieuwe aanwinsten.

Aller eerst mijn excuses dat ik in het vorige bericht het wel over de gekregen loc van mijn vader had geschreven maar niet liet zien.
 
 
Verder is het spiraal nu klaar van mijn nieuw te bouwen baan Michelstadt 2.0.
Als ik boven kom op zolder dan springt deze prachtige spiraal die ik met René mijn bouwmaatje gemaakt hebt meteen in het oog.
 
 
 
 
 
 
 
Zoals jullie kunnen zien op de laatste foto zijn we meteen gaan rijden met de V200 met de Märklin insider waterpas wagon om te kijken of hij overal goed rijd en hoe de stijging was die is overal rond de 2% dus ruim voldoende leek ons.
 
 
Ook zijn er weer wat nieuw materiaal binnen gekomen drie stuks (47910) witte wagons en de mooie wagon met de bel erop (84866) deze laatste zal in de vitrine komen te staan de andere wagons de witte die worden nog uitgebreid met een stuk of 4 a 5 zodat er een mooie sleep zal ontstaan die over de baan heen zal rijden.
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten